برج هواپیمایی کشوری

تعاونی: مسکن هواپیمایی کشوری

پیشرفت

%

شروع پروژه:

پایان پروژه:

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:

برج هواپیمایی کشوری

برج هواپیمایی کشوری در محله کوهک منطقه 22 تهران واقع شده است . این منطقه از تهران با ویژگی های خاص خود در این سال ها پیشرفت به سزایی کرده است و به همین دلیل بسیاری از اشخاص و سرمایه گذاران به این منطقه از تهران علاقه بسیاری پیدا کرده اند .

بازار مسکن یکی از پر سود ترین صنعت ها در این سال ها بوده است که پیشرفت چشم گیری کرده است . منطقه 22 تهران نیز از این قضیه به دور نبوده و با وجود پروژه ها ، مجتمع های تجاری - اداری موفق خود توانسته پیشرفت به سزایی نماید و خود را جزو بهترین مناطق تهران برای سکونت و سرمایه گذاری تبدیل کرده است .


معرفی برج هواپیمایی کشوری

 

برج هواپیمایی کشوری در منطقه کوهک در بلوار علوم و فنون واقع شده است که به دلیل دسترسی ها و امکانات خاص این برج می توان آن را یکی از بهترین برج های منطقه 22 دانست . با توجه به پیشرفت منطقه 22 تهران می توان انتظار پیشرفت این برج را در آینده ای نزدیک داشت .

ابن پروژه در 6 برج مجزا ساخته شده است که هر برج دارای 21 طبقه است که هر طبقه دارای 6 واحد است . واحد های این برج دارای متراژ های 127 و 129 متری است که هر کدام از واحد ها 3 خوابه هستند ، واحد ها به صورت گوشه ای و میانی ساخته شده اند .

این برج متعلق به تعاونی مسکن هواپیمایی کشوری است که یکی از به نام ترین تعاونی ها در ساخت و ساز منطقه 22 تهران است . همانطور که می دانید تعاونی برج هواپیمایی کشوری یکی از مهم ترین موئلفه ها در انتخاب برج است چرا که خود نشان از آینده درخشان این برج و پیشرفت آن خواهد داشت .

تعاونی ساختمان یکی از مهم ترین نکاتی است که باید هنگام انتخاب یک واحد برای خرید اهمیت داد . با بررسی سوابق تعاونی ، سازه های قبلی و ... می توان به آن تعاونی اعتماد و نسبت به خرید آن واحد بعد از بررسی عوامل مختلف اقدام نمود .

در هنگام خرید مسکن برای سکونت و سرمایه گذاری باید علاوه بر موقعیت برج ، منطقه احداث آن به عواملی چون سازنده آن توجه کرد که خود نشان از آینده پیشرفت آن برج دارد . برای دریافت اطلاعات تکمیلی درباره این برج می توانید با مشاوران آسمان هوم تماس گیرید تا شما را راهنمایی کنند .

 

امکانات برج هواپیمایی کشوری

 

هر برجی با توجه به امکانات خود می تواند به بهترین انتخاب برای خرید و یا سرمایه گذاری تبدیل شود ، برج هواپیمایی کشوری با توجه به امکانات خاص خود توانسته توجه خریداران را به خود جلب نماید . سازه این بنا فلزی است که باعث مقاومت این برج می شود و هم چنین ظاهر بنا سیمان شسته می باشد .

سالن اجتماعات این برج می تواند برای برگزاری اجتماعات استفاده شود تا راحتی ساکنین را به همراه داشته باشد . ساکنین محترم می توانند از سالن ورزشی برای فعالیت های ورزشی استفاده نمایند تا در کمال آرامش و بدون طی کردن مسافتی به راحتی به سلامت جسم خود و تناسب اندام خود رسیدگی کنند .

یکی از دغدغه های ساکنین برای امنیت و آسایش خود ، وجود پارکینگ و انباری است که برای ساکنین برج هواپیمایی کشوری انباری ، پارکینگ و مشاعات وجود دارد که بابت این امکانات هزینه ی جدایی دریافت نمی شود و ساکنین می توانند از این امکانات استفاده نمایند .

این برج در نزدیکی پارک جنگلی چیتگر واقع شده است که وجود بالکن دل باز برای هر یک از واحد ها وجود دارد که خود باعث می شود ساکنین در یک روز زیبا از بالکن خود بتوانند از منظره زیبا لذت ببرند . وجود بالکن برای تمامی واحد ها یکی از مزیت های این برج محسوب می شود .

از دیگر امکانات این برج می توان به وجود فضای سبز و محوطه بازی برای کودکان اشاره کرد . استفاده از درب های ضد سرقت امنیت ساکنین برج هواپیمایی کشوری را به دنبال دارد ، وجود آیفون تصویری ، آنتن مرکزی و سیستم سرمایشی و گرمایشی مرکزی و 3 لاین آسانسور از دیگر امکانات است .

این برج دارای امکانات رفاهی مناسبی است که زندگی در این برج را مطلوب می نماید . برای اطلاعات تکمیلی در مورد امکانات این برج می توانید با مشاوران آسمان هوم تماس گرفته تا اطلاعات تکمیلی در مورد امکانات این برج را در اختیار شما عزیزان قرار دهند .

 

دسترسی برج هواپیمایی کشوری

 

برج هواپیمایی کشوری در منطقه کوهک ، بلوار علوم و فنون احداث شده است که در شمال غربی تهران می باشد . این بلوار در نزدیکی پارک جنگلی چیتگر و در نزدیکی دریاچه چیتگر است که موجب دسترسی راحت به این مناطق برای ساکنین محیا شده است .

بلوار علوم و فنون در نزدیکی بازار محلی ، برج طوبی است که به راحتی می توانند ساکنین خرید روزانه خود را انجام دهند و به راحتی به وسایل حمل و نقل عمومی و مترو دسترسی داشته باشند تا به سهولت بتوانند به مناطق مختلف تهران رفت و آمد نمایند .

دسترسی یکی از عوامل مهم در انتخاب یک واحد آپارتمان است چرا که در آینده برج تاثیر بسیار دارد . ساکنین برج هواپیمایی کشوری با توجه به واقع شدن در بلوار علوم و فنون به بزرگراه حکیم و کرج دسترسی دارند که رفت و آمد برای آنان آسان شده است .

این برج در بهترین منطقه 22 احداث شده که همین مساله موجب نزدیکی به مراکز خرید ، رفاهی و تفریحی می شود . همانطور که می دانید منطقه 22 شامل مراکزی چون ایران مال ، باملند ، دریاچه چیتگر ، پارک جنگلی چیتگر و ... است که دسترسی به این مراکز تفریحی بسیار آسان است .

قبل از هر اقدامی باید با مشاوران آگاه به این برج تماس گیرید . مشاوران آسمان هوم با تسلط کامل به برج های منطقه 22 راهنمای مناسبی برای شما عزیزان خواهند بود و اطلاعات تکمیلی در مورد برج هواپیمایی کشوری ، واحد های موجود و قیمت هر یک از واحد ها را در اختیار شما قرار خواهند داد .

 

قیمت هر یک از واحد ها در برج هواپبمایی کشوری چقدر است ؟

 

برج هواپیمایی کشوری در منطقه 22 تهران واقع شده است که با توجه منطقه خوب آن می توان به پیشرفت واحد های این برج در آینده ای نزدیک امید داشت . با پیشرفت های زیاد این منطقه در این سال ها و تمایل سرمایه گذاران و ساکنین به خرید واحد ها در منطقه کوهک ، رشد این منطقه در آینده ای نزدیک قابل پیش بینی است .

برای خرید های هر یک از واحد های این برج مجلل می توانید با مشاوران آسمان هوم تماس گیرید . مشاوران این مجموعه شما را به بهترین شکل راهنمایی خواهند کرد تا بتوانید با داشتن اطلاعات کامل در مورد پروژه ، قیمت واحد ها و ... خرید خود را نهایی نمایید .

 

کلام آخر

 

منطقه 22 تهران در سال های اخیر پیشرفت بسیاری کرده است چرا که بهترین پروژه های مسکونی ، اداری و تجاری در حال ساخت در این منطقه هستند که با گذشت زمان نیز در پیشرفت این منطقه و هم چنین برج هواپیمایی کشوری نیز تاثیر گذار خواهد گذاشت .

این برج مجلل دارای امکانات رفاهی مختلف برای ساکنین خود است که دسترسی منحصر به فرد به مراکز رفاهی ، تفریحی و هم چنین بزرگراه ها دارد که زندگی در این منطقه را لذت بخش می نماید . این امکانات موجب می شود که این برج در منطقه کوهک پیشرفت به سزایی نماید .

خریداران و سرمایه گذاران می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد برج هواپیمایی کشوری با مشاوران آسمان هوم تماس گیرند . مشاوران این مجموعه همیشه برای دادن مشاوره به شما عزیزان در خدمت هستند تا شما عزیزان را در داشتن خریدی عالی یاری رسانند .


نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207


همه نظرها:

همه نظرها

پروه برج هواپیمایی کشوری

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید