پروژه نارنج 7

تعاونی: اداره مهندسی نیروی زمینی ارتش

پیشرفت

%

شروع پروژه:

پایان پروژه:

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:

پروژه نارنج ۷

پروژه نارنج ۷ یکی از پروژه های مجلل و مستحکم منطقه ۲۲ تهران است که تحت نظر تعاونی اداره مهندسی نیروی زمینی ارتش ساخته می شود . این برج یکی از برج های چهارگانه ، نارنج است که در شهرک چیتگر ، پهنه C و بلوار پژوهش قرار دارد .

برای آشنایی بیشتر با این پروژه با ما همراه شوید تا از تمام جزئیات پروژه از پلان و نقشه گرفته تا نحوه خرید و فروش این برج آشنا شوید . 

مشخصات پروژه نارنج ۷

پروژه نارنج ۷ در منطقه خوش آب و هوا ، زیبا و سرشار از سکوت شهرک چیتگر ، ساخته شده است . این واحد‌ها در متراژ ۹۳ ، ۱۱۰ ، ۱۲۱ و ۱۳۵ متر ساخته شده اند و همین مساله تنوع متراژ سبب شده که افراد بسیاری مایل به سرمایه‌گذاری در این برج‌ها باشند ؛ زیرا می توانند مطابق با بودجه خود در یک برج مجلل و خوش آب و هوا سرمایه‌گذاری کنند .

واحدهای۹۳ متری این برج تک خوابه بوده ، در هر طبقه دو واحد با جهت شرقی _ غربی قرار دارد . واحد های۱۱۰ متری دو خوابه هستند ، در هر طبقه ۴ واحد قرار دارد که ، دو واحد دارای جهت شمالی و دو واحد جهت جنوبی دارند .

واحدهای ۱۲۱ متری پروژه نارنج ۷ نیز دو خوابه هستند ، در هر طبقه ۴ واحد با جهت شمال شرقی ، شمالی غربی ، جنوب شرقی و جنوب غربی ساخته شده است و در نهایت واحد های ۱۳۵ متری سه خوابه بوده و در هر طبقه واحد ۴ قرار دارد ، که جهت دو واحد شمالی و دو واحد جنوبی است .

دسترسی پروژه نارنج ۷

پروژه نارنج ۷ نیز همانند سایر برج‌های منطقه ۲۲ تهران دسترسی عالی به سایر نقاط شهر تهران و کرج دارند و از خدمات تفریحی و رفاهی بسیاری بهره می‌گیرند .

واحدهای این مجتمع در دامنه رشته‌کوه‌های زیبای البرز ، یک کیلومتری دریاچه شهدای خلیج فارس چیتگر و نزدیکی جنگل چیتگر واقع شده اند ، برای رسیدن به این مکان‌های تفریحی نیازی به وسیله نقلیه ندارید و پس از طی مسافتی کوتاه نیز می‌توانید از این فضاهای تفریحی لذت ببرید .

فاصله این برج با فرودگاه مهر آباد ۵ کیلومتر ، استادیوم ورزشی آزادی ۲ کیلومتر ، از مترو ۲ کیلومتر و از مراکز خرید و سایر مکان های خدماتی ، رفاهی و تفریحی که در بالا به آنها اشاره کردیم ، ۱ کیلومتر است .

این پروژه با اتوبان‌های تهران _کرج ، حکیم و خرازی دسترسی مستقیم دارد ، از طریق این بزرگ‌راه‌ها بدون معطلی در ترافیک به راحتی و در زمانی کوتاه می‌توانید به سایر مناطق شهر تهران و شهر کرج رفت و آمد کنید .‌

در واقع یکی از بزرگترین مزایای پروژه نارنج ۷ دسترسی راحت‌ به اقصی نقاط تهران و خدمات رفاهی و تفریحی می باشد که توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران و خریداران ملک را به خود جلب نموده است ، در حالی که از آب و هوای پاک لذت می‌برید به تمام امکانات کلانشهر تهران و کرج نیز دسترسی دارید .

امکانات پروژه نارنج ۷

سازندگان پروژه نارنج ۷ در زمان طراحی این پروژه به رفاه حال ساکنین نیز اندیشیده‌اند و امکانات رفاهی و خدماتی بسیاری را برای این برج‌ها در نظر گرفته‌اند . در واقع با زندگی در این برج‌ها ، اغلب نیازهای اساسی را در محیط پیرامون خود ، برطرف می‌کنید .

این پروژه مجهز به سالن اجتماعات ، لابی من شیک و شبانه روزی ، پارکینگ مستقل ، پارکینگ مهمان ، نماز خانه ، دوربین مداربسته ، آنتن مرکزی ، سیستم سرمایشی _ گرمایشی مستقل ، چند لاین آسانسور نفر بر و باربر ، سالن بازی کودکان و .... می‌باشد .

زمان تحویل پروژه نارنج ۷

تعاونی اداره مهندسی نیروی زمینی ارتش یکی از معتبرترین و مجرب‌تری شرکت‌های ساخت و ساز در منطقه ۲۲ تهران است که تا به حال پروژه‌های بسیاری را به سرانجام رسانده است ، این شرکت تمام برج‌های خود را در زمان مقرر به خریداران تحویل داده است .

مسئولین و مدیران این شرکت ، متعهد به تحویل به موقع واحد‌های پروژه نارنج ۷ هستند ؛ زمان تحویل این پروژه را سه ساله قرار داد بسته اند و هم اکنون در مراحل پایانی ساخت برج هستند ‌.

پروژه فوق در تیرماه سال ۱۴۰۰ اسکلت و دیوار چینی را به پایان رسانده و تاسیسات ، نازک کاری و نمای ساختمان را اجرا نموده ، در حال حاضر در مراحل پایانی ساخت پروژه است و برخی از واحدها نیز آماده شده است .

خرید و فروش پروژه نارنج ۷

این پروژه در آغاز کار خود شروع به عضوگیری و واگذاری سهام خود نموده است ، اما سهامداران می‌توانند با مراجعه به دفاتر املاک این منطقه ، سهام خود را بفروشند . افرادی که قصد خرید این سهام را دارند باید به همراه فروشنده در دفتر مشاوره املاک حاضر شوند تا یک مبایعه نامه بین آن ها توسط مشاورین املاک نوشته شود .

در مرحله بعد باید با در دست داشتن مبایعه نامه قانونی به دفتر تعاونی ابنیه آکام برای انتقال دفترچه مالکیت اقدام کنند . به بیان ساده نحوه خرید و فروش قانونی پروژه نارنج ۷ بدین نحو است که ، اگر کسی خارج از این چهار چوب قصد فروش یا خرید یک واحد را داشت از معامله با این فرد صرف نظر کنید .

قیمت پروژه نارنج ۷

قیمت برج‌های پروژه نارنج ۷بر اساس مصوبه تعاونی به صورت متری بر اساس قیمت زمین ، جواز و تراکم برآورد شده است . قیمت هر متر از این پروژه تا به حال ۶,۵۸۰,۰۰۰ بر آورد شده است . اعضای تعاونی باید در طی چندین قسط این مبلغ را پرداخت نمایند ، با توجه به متراژ واحدها میزان اقساط و پرداختی خریداران با هم متفاوت است .

اگر در مرحله‌ای که هنوز پروژه نارنج ۷ تکمیل نشده ، امتیاز این پروژه را خریداری کنید باید تمام مبلغ پرداختی سهامدار را به اضافه سود او بر اساس تورم بازار پرداخت نمایید . در نهایت پس از تحویل ملک عواملی چون ویو ، طبقه ، متراژ ،جهت واحد ، شرایط تورم حاکم بر بازار و ... بر قیمت واحد‌های این برج تأثیر می‌گذارند .

در پایان

اگر قصد سکونت یا سرمایه گذاری در یکی از واحدهای پروژه نارنج ۷ را دارید ، مشاورین املاک آسمان هوم به شما کمک خواهند کرد . دفتر املاک آسمان هوم از دفاتر بسیار معتبر ، متعهد و صادق در شهرک چیتگر است که به کسانی که قصد فروش یا خرید املاک این منطقه را دارند ، راهنمایی های لازم را خواهد داد .

مشاورین املاک آسمان هوم بهترین زمان خرید و فروش ملک را در این منطقه به شما پیشنهاد می دهند و در تمامی مراحل خرید و فروش تا تحویل ملک ، در کنار شما عزیزان هستند . 

نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207


همه نظرها:

همه نظرها

پروه پروژه نارنج 7

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید