پروژه ایران 2

تعاونی: توسعه عمران و انصار سپاهشهر

پیشرفت

%

شروع پروژه:

پایان پروژه:

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:

پروژه ایران 2

پروژه ایران 2 از پروژه های بسیار شیک و مجلل منطقه 21 تهران می باشد ، که توسط تعاونی توسعه عمران و انصار سپاهشهر در حال احداث است . اگر مایل به آشنایی با جزئیات بیشتر این برج لاکچری و مدرن هستید ، تا انتهای این مقاله با ما باشید .

مشخصات پروژه ایران 2

پروژه ایران 2 در محله ورد آورد منطقه 21 تهران ، خیابان آزادی و مجاور مخابرات قرار دارد . این پروژه در سه ساختمان هشت طبقه با متراژهای 60 ، 90 و 120 متری احداث خواهد شد .

از طبقات فوق پنج طبقه به واحدهای های مسکونی ، یک طبقه به لابی ، دو طبقه به پارکینگ اختصاص داده شده است . در هر طبقه با توجه به متراژ واحدها بین 7 تا 9 واحد ساخته خواهد شد .

اسکلت این پروژه از بتن بنا خواهد شد ؛ از این رو استحکام بسیار بالایی در برابر حوادث طبیعی مانند زلزله ، زمین لرزه ، طوفان و ... دارد و از جان ساکنین این برج محافظت خواهد کرد .

این پروژه یکی از سازه های آینده دار و رو به رشد منطقه 21 تهران است که خرید واحد های آن سبب افزایش چند برابری سرمایه شما خواهد شد .

 دسترسی محله ورد آورد نیز به سایر نقاط بسیار عالی است ، که این پروژه را نسبت به پروژه های نقاط دیگر شهر تهران ، شاخص و متمایز کرده است . در ادامه مطلب با جزئیات بیشتر این سازه بیشتر آشنا خواهید شد ، تا با اطمینان کامل در آن سرمایه گذاری کنید .

امکانات پروژه ایران 2

مهمترین هدف سازندگان پروژه ایران 2 ، رفاه حال ساکنین و رضایت خریداران می باشد ؛ از این رو امکانات زیادی را برای این برج طراحی نموده اند تا زندگی در این بلوک بدون مشقت و سختی باشد .

از امکانات این برج می توان به سیستم سرمایشی داکت اسپلیت ، سیستم گرمایشی پکیج ، سالن جلسات و نمایش ، سالن ورزشی بدنسازی ، سیستم گرمایش مرکزی ، لابی من شبانه‌ روزی ، سالن اجتماعات ، فضای سبز ، پارکینگ اختصاصی ، انباری اختصاصی ، آسانسور نفر بر و باربر در ظرفیت بالا و در چندین لاین ، پارکینگ مهمان ، شوتینگ زباله و سیستم اعلان و اطفاء حریق اشاره نمود ‌.‌

دسترسی پروژه ایران 2

پروژه ایران 2 در منطقه خوش اب و هوا و زیبای 21 تهران واقع شده ، که ساکنین برج های آن از چشم انداز زیبای رشته کوه البرز و پارک چیتگر لذت خواهند برد . این دو عامل سبب شده که افراد زیادی مایل به سکونت در برج های این منطقه شوند .

علاوه بر سکوت ، پاکی هوا و چشم انداز های زیبا ، عامل دسترسی عالی به سایر نقاط شهر تهران و اماکن تفریحی ، تجاری و خدماتی نیز سبب محبوبیت برج های این منطقه شده است ‌.‌

همچنین ساکنین این منطقه دسترسی نزدیکی به مجتمع تفریحی و تجاری ایران مال و رز مال ، پارک جنگلی چیتگر ، دریاچه شهدای خلیج فارس و شهرک های سینمایی دارند .

همینطور از طریق اتوبان های شیخ فضل الله نوری و تهران _ کرج و لشکری در غرب ، اتوبان فتح در جنوب به سایر نقاط تهران دسترسی نزدیکی دارند و به راحتی می توانند از طریق این اتوبان ها و بدون معطلی به سایر نقاط شهر تهران تردد کنند .

 در صورت تمایل به استفاده از نوادگان عمومی ، می توانند از چندین ایستگاه مترو در مرز منطقه 22 و 21 ، بهره ببرند . اطراف پروژه ایران 2 ، سوپر مارکت ، تره بار ، مراکز پزشکی ، بیمارستان های تخصصی ، مراکز آموزشی و ... هم وجود دارد .

تاریخ تحویل پروژه ایران 2همانگونه که در ابتدای مطلب نیز اشاره نمودیم ، پروژه ایران 2 توسط تعاونی سرشناس توسعه عمران و انصار سپاهشهر در دست احداث است . این تعاونی تاکنون برج های بسیاری مانند ایران 1 ، پروژه سفیر 1 ، پروژه سفیر 2 ، برج کامرانیه ، برج الهیه ، پروژه فرشته ، پروژه دیپلمات را در زمان وعده داده به سرانجام رسانده یا در مراحل تکمیل آنها می باشد .

با توجه به رزومه موفق این تعاونی ، برج ایران 2 نیز قطعا در زمان موعود به سهامداران تحویل داده می شود . تعاونی سازنده زمان تحویل این پروژه را دو سال پس از اخذ جواز اعلام نموده ، که با توجه به تراکم پایین سازه ، امری دور از دسترس نیست .

قیمت پروژه ایران 2

قیمت پروژه ایران 2 در حال حاضر به صورت علی الحساب تخمین زده شده که قیمت آن با توجه به مبلغ زمین و تراکم ، به صورت متری محاسبه می شود ‌. خریداران باید در زمان تحویل سهام ،هزینه اعلام شده از سوی تعاونی را به عنوان پیش پرداخت ، واریز کنند .

مابقی قیمت علی الحساب نیز به صورت اقساطی باید پرداخت شود . در پایان کار نیز قیمت ملک بر اساس عوامل مختلفی چون تورم ، قیمت مصالح ، ویو ، طبقه ، متراژ ، جهت واحد و ... تعیین می گردد ‌.

خرید و فروش پروژه ایران 2

همانگونه که در مطلب بالا با جزئیات پروژه ایران 2 آشنا شدید ، این سازه مزایای زیادی بر سایر پروژه های این منطقه دارد ؛ از این رو افراد زیادی خواهان خرید واحدهای این برج هستند . از طرف دیگر سرمایه گذاری در آن بدون ریسک بوده و آینده روشنی برای خریداران در پی دارد .

نحوه خرید و فروش واحدهای این پروژه در حال حاضر به صورت‌ واگذاری امتیاز است . اگر قصد خرید سهام این پروژه را دارید ، به دفتر املاک آسمان هوم مراجعه نمایید ، تا معامله ای امن و بدون ایراد و مشکل برای شما تنظیم گردد ‌.

در پایان

دفتر املاک آسمان هوم از دفاتر املاک معتبر و با سابقه در تهران است ، که مشاورین این دفتر با جزئیات تمام پروژه های منطقه 21 و 22 از جمله پروژه ایران 2 ، آشنایی کامل دارند . اگر مایل به سرمایه گذاری در املاک این منطقه هستید ، از مشاورین املاک آسمان هوم کمک بگیرید .‌

نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207


همه نظرها:

همه نظرها

پروه پروژه ایران 2

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید