وزرا

تعاونی: شرکت سازه پندار ابنیه الغدیر

پیشرفت

%

شروع پروژه:

پایان پروژه:

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:

پروژه وزرا

 

منطقه چیتگر تهران در سال‌های اخیر با استقبال زیاد افراد ، جهت سکونت و حتی سرمایه گذاری روبرو شده است . دلیل این استقبال را ، می‌توان در امکانات مدرن و کم نظیر رفاهی و آسایشی این منطقه پیدا کرد . همین امر افراد زیادی را ، به این منطقه جذب کرده است .

پروژه وزرا یکی از پروژه‌های در حال ساخت این منطقه است که ، در حال پذیره نویسی می‌باشد . پس از اتمام پذیره نویسی مراحل اخذ مجوز و آغاز عملیات ساخت و ساز این پروژه اجرا می‌گردد . با ادامه مطلب همراه ما باشید تا ، با امکانات و ویژگی‌های این پروژه بیشتر آشنا شوید .


مشخصات پروژه وزرا

 

پروژه وزرا در زمینی به مساحت ۲۴۰۰ متر مربع و به پلاک ثبتی ۲۰۹۷ در قطعه زمین H2 مروارید شهر واقع شده است . تعاونی سازنده این پروژه شرکت سازه پندار ابنیه الغدیر می‌باشد . لازم به ذکر است که ، این مجموعه به صورت تک بلوک طراحی و تنها در یک بلوک ساخته خواهد شد .

در این پروژه تعداد ۴ طبقه منفی به پارکینگ و انباری ، یک طبقه به لابی و در نهایت ۲۵ طبقه دیگر آن به واحدهای مسکونی اختصاص داده می‌شود . تیپ‌های متراژی این بلوک سه تیپ متراژی می‌باشد . واحدهای ۱۱۰ متر مربع دارای دو خواب و واحدهای ۱۲۵ و ۱۵۰ متر مربع دارای تعداد سه اتاق خواب می‌باشند .

واحدهای ۱۲۵ متر مربعی دارای سه خواب شمالی و جنوبی و واحدهای ۱۵۰ متر مربعی دارای سه خواب می‌باشند . برای این واحد ، یک خواب مستر و جنوبی ساخته خواهد شد . این مجموعه به طور کلی در ۳۰ طبقه ساخته می‌شود که ، در هر طبقه ۸ واحد قرار می‌گیرد و در مجموع تعداد ۲۰۰ واحد مسکونی در پروژه وزرا احداث و ساخته می‌شود .

 

پروژه وزرا در چه مرحله‌ای قرار دارد ؟

 

همانگونه که گفته شد ، پروژه وزرا توسط تعاونی شرکت سازه پندار ابنیه الغدیر کلید خواهد خورد . هم اکنون زمین این پروژه خریداری شده و در مرحله تامین مالی اجرای اسکلت پروژه به سر می‌برد . پس از آن عملیات ساخت و ساز کلید خواهد خورد .

لازم به ذکر است که ، زمین خریداری شده توسط تعاونی گودبرداری ، فوندانسیون نیز انجام شده است . اسکلت‌هایی نیز در زمین نصب شده اما برای ادامه فعالیت نیاز به نصب مجدد ستون‌های بیشتری می‌باشد .

 

امکانات پروژه وزرا

 

پروژه وزرا از جهت امکانات در نظر گرفته شده را ، می‌توان یکی از قوی‌ترین پروژه‌های منطقه چیتگر با امکانات آسایشی و رفاهی پیشرفته و مدرن به شمار آورد . امکانات رفاهی هر پروژه یک ملاک اولیه برای ارزیابی آن پروژه می‌باشد که ، در جذب خریدار نقش بسزایی دارد .

این برج را ، می‌توان یکی از پروژه‌های لوکس این منطقه به شمار آورد چرا که ، با داشتن باشگاه ورزشی جهت ساکنین خود افراد ، دیگر نیازی به مراجعه به سایر اماکن جهت باشگاه‌های ورزشی را ، نخواهند داشت .

از دیگر امکانات رفاهی این مجموعه وجود خشکشویی مرکزی می‌باشد . وجود خشکشویی قدمی دیگر در جهت رفاه و آسایش ساکنین می‌باشد . افراد ساکن در این محل در مدت زمانی کوتاه می‌توانند از خدمات خشکشویی استفاده نمایند .

دوربین مدار بسته پیشرفته به همراه اتاق مانیتورینگ فعال به صورت ۲۴ ساعته از امکانات آسایشی مد نظر گرفته شده برای ساکنین این برج است . همچنین ، لابی مجلل و وسیع به همراه لابی من از امکانات ابتدایی این پروژه می‌باشد . ضمن اینکه فعالیت لابی من شبانه روزی می‌باشد .

افراد ساکن در این مجموعه نیازی به نگرانی برای اجتماعات مهم و ضروری خود نداشته و به راحتی می‌توانند از سالن اجتماعات این پروژه نهایت استفاده را ، ببرند .

در نظر گرفتن مهد کودک برای این مجتمع باعث می‌شود تا ، ساکنین این برج با خیالی آسوده فرزندان خود را ، به مهدکودک محل زندگی خود بسپارند و به امور روزمره خود بپردازند .

همچنین از امکانات رفاهی پروژه وزرا وجود کارواش اختصاصی می‌باشد . کارواش اختصاصی امتیازی برای ساکنین این مجتمع به حساب می‌آید . افراد ساکن در این مجموعه جهت شستشوی خودروهای خود ، به راحتی می‌توانند از این کارواش استفاده نمایند .

روف گاردن در نظر گرفته شده برای این برج ، از مزایای آن به شمار می‌رود و باعث بخشیدن جلوه زیبایی به آن می‌گردد . سونا و جکوزی نیز از سایر امکانات لوکس این پروژه می‌باشند .

همچنین ، ناگفته نماند که ، فضای سبز اختصاصی نیز برای پروژه وزرا در نظر گرفته شده و همزمان با اجرای عملیات ساخت این برج ساخته و اجرا خواهد گردید .

 

شرایط و نحوه خرید ملک در پروژه وزرا

 

خرید ملک نه تنها در پروژه وزرا بلکه در تمامی پروژه‌های دیگر به عوامل متعددی مانند نوسانات ارز ، افزایش قیمت مصالح ، امکانات مدرن رفاهی بستگی دارد . تمامی این موارد جزو عواملی هستند که ، بر قیمت ملک ، تاثیر می‌گذارند .

به همین دلیل اعلام قیمت مقطوع امری غیر ممکن است . اما برای آگاهی و کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید ، شرایط و قیمت می‌توانید به کارشناسان مجموعه آسمان هوم مراجعه نمایید . کارشناسان این مجموعه در اولین فرصت با شما تماس گرفته و در زمینه خرید ملک در این پروژه شما را ، راهنمایی می‌نمایند .

 کلام پایانی

 

طبق بررسی‌های به عمل آمده توسط کارشناسان رسمی آسمان هوم پروژه وزرا که ، توسط تعاونی شرکت سازه پندار ابنیه الغدیر کلید خورده ، هم اکنون در حال پذیره نویسی و جذب عضو می‌باشد . زمین این پروژه خریداری شده ، جواز و دستور نقشه کاملا موجود هستند .

از نظر ساخت هیچگونه مشکلی نبوده و این امر خود یکی از مزیت‌های این پروژه به شمار می‌رود . پیش خرید ملک در این مجموعه علاوه‌بر بهره‌مندی از امکانات لوکس و مدرن این برج نوعی سرمایه گذاری مطمین نیز به شمار می‌رود .

شما می‌توانید برای پیش خرید ملک و کسب اطلاعات بیشتر و همچنین ، بهره‌مندی از مشاوره کارشناسان خبره می‌توانید به مجموعه آسمان هوم مراجعه نمایید . سابقه سی ساله این مجموعه در زمینه خرید و فروش و ارایه مشاوره املاک و مستغلات باعث شده است تا ، راهنمایی‌های ارزنده‌ای را ، به مشتریان خود ارایه نمایند .

با داشتن اطلاعات دقیق و تحلیل صحیح کارشناسان ، مجموعه آسمان هوم به شما کمک می‌کند تا ، بتوانید تجربه خریدی امن و مطمین را ، در پروژه وزرا داشته باشید . 


نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207


همه نظرها:

همه نظرها

پروه وزرا

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید