نارنج 2

تعاونی: اداره مهندسی نزاجا

پیشرفت

%

شروع پروژه:

پایان پروژه:

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:

پروژه نارنج ۲

پروژه نارنج ۲ از دیگر بلوک های مسکونی نزاجا است . این ابر برج باشکوه ، یک سازه معمولی نیست ، بلکه جزئی از شگفتی های صنعت ساختمان سازی به حساب می آیند .

این سازه ساختمانی با الهام از طبیعت ، مطابق با اصل فنگ شویی ساخته می شود . بر همین سبب ، مردم حتی با دیدن تصاویر سه بعدی مجتمع ، جذب زندگی در این برج می شوند .

در ادامه مبحث ، به صورت مفصل درباره شرایط خرید و قیمت این برج توضیح می دهیم ، با ما همراه شوید .

خرید پروژه نارنج ۲ در منطقه ۲۲ تهران

خرید و فروش پروژه نارنج ۲ از همان بدو تایید مجوز ساخت مجتمع ، انجام شد . این برج یکی از گزینه های عالی برای زندگی در تهران است .

مجتمع نارنج در محیطی پاک ، عاری از هر گونه آلاینده شیمیایی قرار دارد . با زندگی در این منطقه از لحاظ جسمانی و روانی تا حد قابل توجهی ارتقاء پیدا می کنید .

اکثر ساکنین تهران برای فرار از آلودگی‌ های شهر ، ابر برج های شهرک چیتگر را برمی گزینند . بر همین سبب خرید و فروش واحد های نارنج ۲ به اوج خود رسیده است .

بایستی بدانید تعاونی اداره مهندسی نزاجا جزئی از سپاه می باشد . از این رو غالبا ساکنین برج ارتشی هستند . نیرو های باید برای خرید واحد های برج تنها از طریق تعاونی نزاجا اقدام نمایند .

پروژه نارنج ۲ در چه مرحله ای است ؟

پروژه نارنج ۲ جزء ده مجتمع مسکونی برتر در ایران است . گروه مهندسی تعاونی نزاجا متشکل از نخبگان صنعت ساختمان سازی می باشد .

مهندسین سازنده علاوه بر به کارگیری از متریال هایی در خلوص بالا ، تابع قوانین روز جهانی هستند . با این که بازه زمانی این سازه حداقل ۳ سال طول می کشد ، با این حال به نسبت سایر املاک زود تر به پایان می رسد .

به همین خاطر ، افراد بی شماری خواهان زندگی در این برج هستند . وضعیت ساخت و ساز مجتمع مسکونی نارنج ۲ به خوبی پیش می رود . هم اکنون این برج در مرحله اجرای نما است .

پس از گذر حداقل دو یا سه ماه ، کاملا مراحل ساخت و ساز برج تمام می شود و آماده میزبانی از نیرو های توانمند ارتشی است .

پروژه نارنج ۲ چه موقع تحویل داده می‌ شود ؟

پروژه نارنج ۲ یک مجتمع مسکونی بی نظیر در منطقه ۲۲ تهران می باشد . این سازه بی نظیر علاوه بر موقعیت مکانی عالی از نظر ایمنی ، مقاومت ، طراحی ، نمای بیرونی و ... نیز منحصر به فرد است .

همانطور که در مطالب پیش نیز گفته شد ، وضعیت ساخت بنا در مراحل پایانی ( اجرای نما ) قرار دارد . تنها یک یا دو ماه دیگر نیاز است ، تا بنای بیرونی مجتمع نیز تکمیل شود .

اگر اجاره نشین هستید و موعد اتمام قرارداد تان نزدیک است ، نسبت به خرید واحد های این ابر برج اقدام کنید . طبق اظهارات مهندسین تعاونی نزاجا این پروژه در اواسط سال ۱۴۰۲ به نیرو ها تحویل داده می‌ شود .

مشخصات پروژه نارنج ۲

پروژه نارنج ۲ یک مجتمع کامل و مجهز است . با انتخاب این برج شما حتی برای رفع نیاز های روزمره تان نیازی به خروج از مجتمع ندارید .

این سازه ساختمانی برتر در ۳۸ طبقه طراحی می شود که از بین طبقات آن ، ۳۲ طبقه مسکونی و ۶ طبقه پارکینگ ، انباری و لابی است . تعاونی در ساخت طبقات برج از قوانین یکسانی پیروی کرده است ، تا شرایط زندگی برای تمام ساکنین یکسان باشد .

در هر طبقه از این برج ۷ واحد در تیپ های ۹۳ ، ۱۱۰ ، ۱۲۱ و ۱۳۵ متری وجود دارد . طراحی این برج به شکلی است که حتی واحد های ۹۳ آن نیز برای خانواده هایی با بیش از سه فرزند نیز مناسب می باشد .

همچنین در هر واحد ، سه الی چهار اتاق خواب قرار دارد . برای راحتی نیرو ها به خصوص ساکنین طبقات بالا ، چندین لاین آسانسور در برج تدارک دیدیم .

امکانات پروژه نارنج ۲

پروژه نارنج ۲ از برترین املاک مسکونی در پهنه C شهرک ساختمانی چیتگر است . زندگی در این برج ، نیرو ها را از رفت و آمد به داخل شهر بی نیاز می سازد .

انتخاب واحد های این مجتمع برای زندگی حتی بر روحیه تان نیز تاثیر می گذارد . با وجود ویو زیبا و امکانات رفاهی متعدد ، حتی افراد غیر نظامی هم طالب خرید واحد های این برج هستند .

امکانات برای برج مثل ورژن برای سیستم های الکترونیکی است . هر چه قدر امکانات مجتمع بیشتر باشد ، در بین مروم نیز محدود تر هست .

از جمله امکانات این مجتمع مسکونی می توان به :

A.     سالن ورزشی

B.     فضای سبز

C.     بالکن اختصاصی

D.     استخر ، سونا و جکوزی

E.      شوتینگ زباله

F.      سالن اجتماعات

G.     و ...

حدود قیمت یا امتیاز خرید پروژه نارنج ۲

پروژه نارنج ۲ از فرصت های طلایی سهام داران برای مشارکت در حوزه مسکن است . ارزش این ملک میلیاردی هست ، با این حال تعاونی نزاجا ، بخشی از سهام ساختمان را با مردم به اشتراک می گذارد .

اگر به دنیای تجارت علاقمندید ، اما در این اوضاع بد اقتصادی گیج و سردرگم شده اید پیشنهاد ما ، خرید سهام نارنج ۲ است . با سرمایه گذاری در این بخش ، علاوه بر کسب درآمد بیشتر ، حق انحصاری زندگی در برج را نیز به دست می آورید .

خرید سهام مسکن در طولانی مدت ، ثمره می دهد . غالبا در ماه های اول ، مشارکت در این حیطه عذاب آور و سخت است ، اما در ماه های بعد ، به سرگرمی اصلی افراد تبدیل می شود .

بنابراین تا هنوز وقت هست ، سرمایه خود را در این بخش سرمایه گذاری کنید . سرمایه گذاری در پروژه نارنج ۲ ، بسیار سود آور است .

با انتخاب این پروژه علاوه بر دستیابی به یک منبع درآمد عالی ، حق انحصاری در بهترین نقطه تهران شهرک چیتگر را نیز به دست می آورید .

دسترسی پروژه نارنج ۲ چگونه است ؟

پروژه نارنج ۲ در بهترین نقطه تهران قرار دارد . موقعیت مکانی ، قطب تجاری _ گردشگری منطقه است . زندگی در این برج به نفع نیرو های ارتشی هست .

آنان با انتخاب مجتمع نارنج حتی از نظر شغلی نیز تضمین می شوند . این برج شگفت انگیز به دو شاهراه اصلی تهران بلوار حکیم و همت دسترسی دارد .

بر همین سبب نه تنها دفت و آمد برای ساکنین راحت تر است ، بلکه با وجود خطوط عمومی مترو و اتوبوس مناسب و مقرون به صرفه می باشد .

همچنین در نزدیکی دریاچه چیتگر و باغ گیاه شناسی چیتگر قرار دارد . ساکنین مجتمع می توانید در اوقات فراغت شان به خصوص روز های تعطیل ، از این دو مکان زیبا بازدید کنند .

چگونگی خرید پروژه نارنج ۲

پروژه نارنج ۲ پیش فروش می شود ، تا تمامی نیرو های ارتشی فرصت زندگی در این برج را داشته باشند . این شیوه ، خرید ملک را برای مشتریان آسان می سازد .

حتما جهت خرید واحد های این مجتمع از طریق تعاونی سازنده اقدام کنید ، تا با عنوان خرید ملک از شما کلاهبرداری نشود . در شهرک ساختمانی چیتگر ، تنها تعاونی های سازنده نه افراد شخصی ، حق انحصاری فروش املاک را دارند .

خرید اقساطی در بین مردم محبوب است . در حال حاضر اکثر تعاونی ها ، واحد ها را به صورت اقساطی پیش فروش می کنند . با این وجود ، امکان خرید مسکن حتی برای افراد ضعیف جامعه نیز مهیا می شود .

شرایط خرید پروژه نارنج ۲

شرایط خرید پروژه نارنج ۲ سخت یا غیر قابل اجرا نیست . زندگی در این برج برای تمامی افراد به خصوص قشر ضعیف آرزو است .

شرایط خرید مسکن برای کارمندان دولت به خصوص نیرو های ارتشی راحت است . تعاونی نزاجا در فروش واحد ها اول نیرو های با سابقه و فاقد مسکن را در نظر می گیرد .

همچنین از خریداران با تخصیص وام های کم بهره حمایت می کند . اگر خرید ملک برای تان سخت است و همین طور تاب و تحمل هوا و محیط تهران بزرگ را ندارید ، به تعاونی نزاجا رجوع کنید .

نیرو های ارتشی می توانند در این ارگان متناسب با بودجه شان ، واحدی مبله با ویویی رو به طبیعت بخرند . از شهر آلوده تهران دست بکشید و خانه دلخواه خود را از میان واحد های پروژه نارنج ۲ برگزینید .

سخن پایانی

آسمان هوم یکی از برترین مشاورین املاک است که به صورت اینترنتی خدمات رسانی می کند . با مراجعه به وب سایت این موسسه علاوه بر اطلاع از متراژ و قیمت واحد در نارنج ۲ ، می توانید با کارشناسان ما نیز گفتمان داشته باشید .

نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207


همه نظرها:

همه نظرها

پروه نارنج 2

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید