شهر طلا

تعاونی: عمران گستر رهروان

پیشرفت

%

شروع پروژه:

پایان پروژه:

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:

پروژه شهر طلا

 

منطقه چیتگر یک منطقه نو ظهور از پایتخت است که ، در مدت زمان بسیار کوتاهی راه پیشرفت چند ساله را طی کرده است . این منطقه تمامی امکانات مدرن رفاهی و آسایشی را ، درون خود و به صورت یکجا جمع نموده است . همین امر سبب شده تا ، افراد زیادی علاقه‌مند به خرید ملک در این منطقه باشند .

یکی از پروژه‌های این منطقه پروژه شهر طلا می‌باشد . این پروژه به دست تعاونی عمران گستر رهروان همت و در سه فار در حال اجرا است . یکی از موفق‌ترین پروژه‌های این منطقه بدون شک همین پروژه خواهد بود که ، دلیل آن را باید در نحوه ساخت و طراحی و همچنین امکانات آن یافت . 


ویژگی‌های پروژه شهر طلا

 

همانگونه که پیش‌تر گفته شد ، پروژه شهر طلا مشتمل بر سه فاز می‌باشد . همچنین لازم به ذکر است که ، این پروژه به پروژه دریاچه نیز شهرت دارد . مساحت زمینی که ، فاز یک این پروژه بر روی آن بنا خواهد شد حدود ۱۹۳۰ متر مربع و با پلاک ثبتی ۹۴۹۴/۱۸۶۳ می‌باشد .

فاز یک این پروژه شامل ۵ طبقه تجاری و ۸ طبقه مسکونی خواهد بود . فاز دوم این پروژه بر روی زمینی به مساحت ۱۷۳۹ متر مربع و با پلاک ثبتی ۱۳۴۸۰/۱۸۶۳ بنا می‌شود . پروانه ساخت این فاز اخذ شده و هم اکنون در مرحله تجهیز کارگاه به سر می‌برد . این فاز نیز شامل ۴ طبقه تجاری و ۸ طبقه هوم آفیس است .

لازم به ذکر است که ، این پروژه در نزدیکی پروژه بیسموت قرار دارد . این پروژه یک تفاوت ویژه با پروژه بیسموت دارد که ، پروژه شهر طلا مختص صنف طلا و جواهرات در نظر گرفته شده است .

واحدهای تجاری این پروژه کم نظیر در مساحت ۱۱ متر مربع عرضه خواهند شد . ضمن این که ، این مجموعه در زمینی به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع احداث خواهد شد و از این جهت ، بزرگترین زیربنای بازار طلا را ، در منطقه ۲۲ و چه بسا غرب تهران را به خود اختصاص خواهد داد .

ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که ، حداقل متراژ تجاری قابل عرضه در پروژه شهر طلا متراژی حدود ۱۱ متر مربع و حداکثر ۳۶ متر مربع قابل عرضه می‌باشد . ضمن اینکه ، خریداران با خرید یک واحد تجاری کامل ، می‌توانند از یک واحد پارکینگ کامل نیز بهره‌مند شوند .

 

دسترسی‌های پروژه شهر طلا

 

هر پروژه‌ای از حیث داشتن دسترسی‌های آسان از سمت خریداران ، کنترل و بررسی می‌شود . به همین جهت داشتن دسترسی یکی از نقاط قوت هر پروژه به شمار می‌رود . پروژه شهر طلا با داشتن دسترسی‌های آسان و راحت جزو پروژه‌های با موقعیت خوب به شمار می‌رود .

برای مثال این پروژه دسترسی به دریاچه چیتگر یا دریاچه شهدای خلیج فارس و همچنین ، مجتمع تجاری تفریحی باملند را ، دارا می‌باشد . اتوبان شهید همت و شهید خرازی ، اتوبان حکیم و اتوبان همدانی همگی از دسترسی‌های راحت این پروژه به حساب می‌آیند .

پروژه تجاری اداری آرتمیس ، بازار موبایل ایران ، مجتمع تجاری رزمال ، مجتمع تجاری ایران مال و مجتمع تجاری تهران مال همگی جزو دسترسی‌های بسیار راحت و سریع پروژه شهر طلا به شمار می‌روند و از این نظر ، امتیاز ویژه‌ای به این پروژه می‌بخشند .

از لحاظ امکانات حمل و نقل نیز ، این پروژه دارای دسترسی بسیار عالی به وسایل نقلیه عمومی مانند اتوبوس ، ایستگاه تاکسی ، تاکسی سرویس و حتی ایستگاه مترو را ، دارا می‌باشد .

 

امکانات پروژه شهر طلا

 

پروژه‌های احداث شده در منطقه چیتگر از لحاظ امکانات جزو پیشرفته‌ترین پروژه‌های موجود ، به شمار می‌روند . پروژه شهر طلا نیز از این قاعده مستثنی نیست . از آنجا که ، این مجموعه با زیربنایی به مساحت کلی بیش از ۲۸۰۰۰ متر مربع ساخته خواهد شد ، امکانات ویژه‌ای نیز برای آن در نظر گرفته شده است .

در طراحی این پروژه و به عنوان بزرگترین بازار خرید و فروش طلا در منطقه ، توجه ویژه‌ای به نورپردازی و جلوه خاص آن شده است تا ، از این طریق و جلب توجه بصری به جذب مشتریان بیشتر کمک شایانی نماید .

احداث این مجموعه در سه فاز و بیش از چندین طبقه باعث شده تا ، توجه ویژه‌ای نیز ، به آسانسورهای این مجموعه شود . استفاده از چندین لاین آسانسور و پله برقی به حمل و نقل راحت افراد کمک می‌کند . همچنین ، وجود آسانسورهای باربر برای راحتی فروشندگان از امکانات این پروژه می‌باشد .

لازم به ذکر است که ، کلیه آسانسورها ، پله برقی‌ها و تجهیزات مورد نیاز از بهترین برندهای موجود در بازار انتخاب شده و در این مراکز تجاری تعبیه و نصب می‌شوند .

امکانات امنیتی بازار طلا از مهم‌ترین امکانات می‌باشند . به همین دلیل این تعاونی بهترین ، پیشرفته‌ترین و قوی‌ترین سیستم‌های موجود را برای تامین امنیت این مرکز در نظر گرفته است . دوربین‌های مداربسته مدرن با بالاترین کیفیت تصویر و همچنین با قابلیت ضبط و ذخیره ویدیوها در دراز مدت از این امکانات امنیتی به شمار می‌رود .

گاوصندوق‌های مدرن و ضد سرقت مهم‌ترین بخش هر گالری طلافروشی می‌باشد . تعاونی سازنده پروژه شهر طلا به این بخش ، به عنوان حیاتی‌ترین قسمت گالری ، پرداخته است .

ویترین گالری‌ها از بهترین کیفیت و از نوع شیشه‌های ضد گلوله انتخاب می‌شوند تا ، در تامین امنیت واحدهای تجاری نقش بسزایی را ، داشته باشند .

از دیگر امکانات بی نظیر پروژه شهر طلا ، وجود سیستم اعلام و اطفای حریق است تا ، در مواقع اضطراری هر گونه آتشسوزی پیش بینی شده و جلوی هر گونه خطر و ضرری در مناسب‌ترین زمان گرفته شود .

 

کلام پایانی

 

 پروژه شهر طلا یکی از پروژه‌های با آینده چشمگیر به شمار می‌رود . این مجموعه با موقعیت فوق‌العاده و قرارگیری در نزدیکی پروژه‌های معروف چیتگر ، می‌تواند از موفقیت بالایی برخوردار شود . در هنگام خرید ملک در این پروژه ممکن است نیاز به مشاوره یک فرد معتبر پیدا کنید .

مجموعه آسمان هوم با داشتن کارشناسان خبره ، آگاه ، با دانش کافی و قدرت تحلیلی بسیار بالا می‌توانند در روند خرید ملک و سرمایه گذاری در این مجموعه راهنمایی و مشاوره دقیق را ، به شما ارایه نمایند . 


نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207


همه نظرها:

همه نظرها

پروه شهر طلا

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید